Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

                     ΜΑΥΡΙΣΜΑ ΜΑΥΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΑΥΡΙΣΜΑ



Σε πολλές κοριτσοπαρεες αυτή την εποχή το θέμα συζήτησης είναι ένα... Ποιο? Μα και βέβαια η ηλιοθεραπεία και το μαύρισμα!!! Άλλες το λατρεύουν, (ναι, σε αυτή τη κατηγορία ανήκω εγώ..) άλλες πάλι δε βγαίνουν από το σπίτι χωρίς του δείκτες προστασίας τους.. (αυτό θα το συζητήσουμε σε άλλο post σε λίγες μέρες)

Σήμερα θα μιλήσουμε αποκλειστικά για ηλιοκαμένα κορμιά.. ( χαχαχα εδώ γελάμε). Λοιπόν σοβαρευτείτε.. ( Σοβαρευτεικατε?? Ξεκινάω...  )

Μαύρισμα με ασφάλεια...

Καλό θα ήταν να ξεκινήσουμε την ηλιοθεραπεία πριν ξεκινήσουμε τα μπάνια μας... Μια με δυο ώρες ηλιοθεραπειας την εβδομάδα είναι αρκετές ώστε να ενεργοποιηθει η μελανίνη και να προετοιμαστεί παράλληλα η επιδερμίδα μας... Αυτός είναι ο πιο φυσικός τρόπος .. Τώρα θα μου πείτε μια ώρα που μας απομένει θα τρέχουμε στις παραλίες??? Εεεμ.. υπάρχει η εναλλακτική της ταράτσας η του μπαλκονιού. Αλλά δε ξέρω κατά πόσο υφίσταται . Προτείνω λοιπόν τη παραλία.

Μαύρισμα express (αυτό κάνω εγώ)

Ναι υπάρχει και η κατηγορία της τεμπέλας... Η' της κοπέλας που δεν έχει χρόνο (το έσωσα??)
Εαν δεν ανήκετε στη παραπάνω κατηγορία της κοπέλας που ξεκινάει το μαύρισμα γύρω στα μεσα μαιου και θέλετε έντονο μαύρισμα σε μικρο χρονικό διάστημα καλύτερα να χρησιμοποιησετε κάποιο λάδι μαυρίσματος..

Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ και σας προτείνω το Tan express της Carroten, περιέχει καροτελαιο, έλαια καρύδας, μαύρου καρυδιού και ηλίανθου. Το καλό με το συγκεκριμένο λάδι είναι πως λόγω τον ελαίων που περιέχει ενυδατώνει την επιδερμίδα σε βάθος.. Επίσης χρησιμοποιώ εναλλάξ με το λάδι και το Gel σώματος για έντονο μαύρισμα Carroten Gold το οποίο είναι το αγαπημένο μου!!


Βέβαια πρέπει να ξέρουμε πως τα παραπάνω λάδια και gel μαυρίσματος δεν περιέχουν δείκτες προστασίας και δεν προστατεύουν απο την ακτινοβολία του ήλιου. Γι αυτό καλό θα ήταν να χρησιμοποιουμε ένα after sun  προϊόν.



                                                                                                                                                              Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ το 3-σε-1 ενυδατικό καταπραυντικο γαλάκτωμα για μετά την έκθεση στον ήλιο Sun Zone 3-in-1 Rehydration Soothing sun zone της ORIFLAME και φυσικά έχω να πω τα καλύτερα γι αυτό!!!!


ΚΑΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ!!!
               


                                                                        
Εσύ ποιο προϊόν μαυρίσματος χρησιμοποιεις??
Πως σου φάνηκε το Post???            
                                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου