Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

  Φόρμα για μπούκλες ή αλλιώς περμανάντ!!!




Λοιπόν η << ιδέα >> για τη φόρμα ξεκίνησε όταν μια μέρα αγανάκτησα με τα μαλλιά μου!
Η τρίχα μου είναι λεπτή λιπαρή στις ρίζες και και ξηρή στις άκρες... Λουζόμουν κάθε μέρα (ΛΑΘΟΣ ΜΕΓΑΛΟ) αλλά τα μαλλιά μου από το πρωί μέχρι το βράδυ γινόντουσαν χάλια .... Εκείνη τη μέρα
λοιπόν έτυχε να μας επισκεφτεί η κόρη της κομμώτριας μου..
-Γιατί δε κάνεις μια φόρμα ?
-Φοβάμαι μην πάρω τα μαλλιά μου στο χέρι!! (εδώ ακούστηκαν γέλια)

Η κοπέλα έφυγε και η συζήτηση έμεινε εκεί... Έλα όμως που άρχισε να δουλεύει στο μυαλό μου!!! Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν να ρίξω μια ματιά στο ίντερνετ σε σχετικά άρθρα.... (ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ) κατά την άποψη μου... Ίσως να μη διάβασα τα σωστά άρθρα αλλά τρομοκρατιθηκα...

Δε το έβαλα κάτω... Πήγα στη κομμώτρια μου και κάναμε μια σχετική συζήτηση!!! Με έπεισε !!!
-Μαρακι μου κλείσε μου ραντεβού για το Σάββατο....

-Θα σου τα φτιάξω όπως έφτιαξα και της κόρης μου..(Ε πείτε μου εσείς τώρα αν σας έλεγε κάτι τέτοιο δε θα αφηνόσασταν απόλυτα πάνω της??? :-P <3)

Η διαδικασία διαρκεί σχεδόν 45 λεπτά! Ένα εικοσάλεπτο με τα μπικουτί στο κεφάλι (έριξα πολύ γέλιο :-P ) και ένα εικοσiπενταλεπτο στο λουτήρα με το κατάλληλο υγρό για το σωστό fixαρισμα!!

ΘΕΤΙΚΑ
 Τα θετικά της φόρμας είναι πως όλα τα χτενίσματα που θα κάνεις μετά διαρκούν το διπλάσιο χρόνο
Τα λιπαρά μαλλιά δε λαδώνουν τόσο εύκολα!! (Δε το συζητώ.. Με έσωσε...)

ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Το μόνο αρνητικό που βρίσκω είναι πως τα μαλλιά επιβαρινονται με χημικός ουσίες.. Αλλά η αλήθεια είναι πως με τα σωστά προϊόντα (για τα οποία σύντομα θα έχουμε νέο Post) τα μαλλιά διατηρούνται στους φυσικούς τους ρυθμούς!!


Εγώ έμεινα πολύ ευχαριστημενη!!! Και ξέρετε κάτι?? Θα το ξανακάνω!! Το παν είναι να έχεις καλό κομμωτή/τρια!! Και να σου συζητήσει τα υπέρ και τα κατά!!! Αααα και κατι ακόμα!!! Τα κορίτσια που έχουν λεπτή τρίχα όπως εγώ μπορούν να κάνουν φόρμα!!!

Εσεις εχετε κανει φορμα?
Ποιες ηταν οι εντυπωσεις σας???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου