Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

               ΜΑΥΡΟΙ ΚΥΚΛΟΙ ΚΑΙ ΣΑΚΟΥΛΕΣ 

   Γεια σας κοπελούδες μου!!! Τι κάνετε??? Πως τα περνάτε στις διακοπουλες σας ?? Αν είστε κάπου χαλαρά άπαρτε έναν δροσερό χυμό και ελάτε να δούμε μαζί πως δημιουργουνται οι μαύροι κύκλοι και οι σακούλες στα μάτια!!!!



Μη μου πείτε πως δεν έχετε αντικρίσει ούτε μια φορά τον εαυτό σας στο καθρέπτη χωρίς μαύρους κύκλους η σακούλες κάτω από τα μάτια... <<...κάτι σακούλες νααα να τις πάρεις να πας για ψώνια...>> που λέει και μια φίλη μου...

Έχει παρατηρήσει καμιά από εσάς πότε γίνονται πιο έντονα αυτά τα <<συμπτώματα>>?? Θα σας πω εγώ!!! Όλα αυτά σακούλες - μαύροι κύκλοι - πριξηματακια οφείλονται: 


  • Στη παρατεταμένη έκθεση στον ήλιο
  • Στο τρόπο ζωής
  • Στην έλλειψη του ύπνου
  • Στην υπερβολική κόπωση
  • Στο stress
  • Στη κακή διατροφή (έλλειψη βιταμίνης A , B , C , K έλλειψη πρωτεϊνών και σιδήρου)
  • Στη μειωμένη πρόσληψη υγρών
  • & Το κάπνισμα
Η αλήθεια είναι πως ανέκαθεν είχα μαύρους κύκλους και το τελευταίο καιρό που δούλευα ατελείωτες ώρες το concealer ήταν ο μόνος μου συμαχος άλλα πάλι το πρόβλημα ήταν μεγάλο... (Βασικά έβγαινα και άσχημη στις φωτογραφίες και νευριαζα... αλλά αυτά δε τα λέμε πάρα έξω... εδώ μεταξύ μας!!!) όταν λοιπόν μου τελείωσε το cοncealer επισκέφτηκα τα Galerie de Beaute  και πήγα κατευθείαν στο σταν της αγαπημένης μου radiant professional  και για άλλη μια φορά δικαιώθηκα για την επιλογή μου!!! Είπα στα κορίτσια μου τι πρόβλημα έχω και αν υπάρχει κάτι το οποίο να μπορεί να καλύψει ακόμα περισσότερο τους κύκλους μου.... Τα κορίτσια μου έδωσαν μια κρέμα η οποία πραγματικά κατά τη γνώμη μου κάνει θαύματα...

 DE-PURFFING EYE CREAM
                                                                                                                                                      
Είναι μια ενυδατική κρεμά ματιών  κατάλληλη για τους μαύρους κύκλους και τις σακούλες. Περιεχέι εξειδικευμενη φόρμουλα εμπλουτισμενη με εκχύλισμα απο τη ρίζα του φυτού Imperata Cylindrica , Πεπτίδια και Macadamia nut oil. Καταπολεμά τις σακούλες κάτω από τα μάτια μειώνει τους μαύρους κύκλους ,τις λεπτές γραμμές και τις ρυτίδες επαναφεροντας την ελαστικότητα  και τη λάμψη της επιδερμίδας γύρω από τα μάτια...

Η χρήση της είναι απλή.. Μια φορά το πρωί και μια το βράδυ με απαλές κινήσεις σε καθαρή επιδερμίδα... Εγώ προσωπικά σε μια εβδομάδα καθημερινής χρήσης είδα αποτελέσματα...

Αλλά επειδή πλέον το concealer μου έχει γίνει συνήθεια και κακά τα ψέματα πάντα χρειάζεται τα κορίτσια μου έδωσαν και ένα 
concealer σε μορφή stick..
PERFECT COVERAGE CONCEALER (WITH SUN FILTERS)


Είναι ένα στικ ελαφριάς υφής που καλύπτει τέλεια τους μαύρους κύκλους τις λεπτές γραμμές και τις ατέλειες του προσώπου... Επειδή είναι κάπως ξηρό σας προτείνω  να το φοράτε πάνω από μια κρέμα ματιών για καλύτερα αποτελέσματα....

Ελπίζω να σας βοήθησα λιγάκι στο πρόβλημα των μαύρων κύκλων...
Αυτά τα προϊόντα χρησιμοποιώ εγώ για τις ατέλειες των ματιών μου!
Εσείς ποια αντίστοιχα προϊόντα χρησημοποιητε?


                                                                                (να σημειωθεί πως το post δεν είναι σε καμία περίπτωση                                                                                      διαφημιστικό αλλά απλώς ενημερωτικό)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου