Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

                                   ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ!!



Οκ η αλήθεια είναι πως η ιδέα μου ήρθε ουρανοκατεβατη.. Ένα βράδυ που έπινα το τσαγακι  μου με την αγάπη μου και ξεφύλλιζα τα περιοδικά μου λέω δε γράφω και τίποτα για τα περιοδικά ??? Κατ αρχήν να δω αν έχουμε τα ίδια γούστα με όλες και κατά δεύτερον να σχολιάζουμε ανοιχτά τι μας αρέσει και τι όχι... Γιατί όχι? Ακόμα και για τις ενδεικτικές τιμές που βάζουν στα προϊόντα!!!

Ξεκινάμε..



(Η φωτο είναι τραβηγμένη το βράδυ της επιφοίτησης..) Ειναι τα περιοδικα οκτωβριου 

Απο το MarieClaire κρατησα το υπεροχο δωρο..χαχαχα και εννοειται οχι μονο... το τευχος μου θυμησε χειμωνα και μου αρεσε το αφιερωμα στις σελιδες 146-154 αν δε κανω λαθος για τα αρωματα..

ΕΣΑΝΣ ΚΑΙ ΝΟΤΕΣ
ΑΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ 
Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΛΑΙΩΝ ΣΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΩΝ ΑΡΩΜΑΤΩΝ
ΕΣΑΝΣ ΚΑΙ ΤΥΠΟΙ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ 

ΑΑΑΧ Μακαρι να μορουσα να γραψω ολο το αρθρο οπως ειναι.. Το λατρεψα <3 



Εδω βλεπουμε το COSMOPOLITAN Νοεμβριου!!! ΔΩΡΟ μια μασκαρα της γνωσης εταιριας Avon 
ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!!! ΤΑΡΑΤΑΤΑΑΑΝ... ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΑ ΤΟ  COSMOPOLITAN  ΘΑ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΜΟΝΟ ΜΕ 1,90 ΕΥΡΩΩΩ ΤΕΛΕΙΟ???
Λοιπον Αυτη τη φορα τo COSMO ειχε πολυ ωραια αρθρα,.... Εγω απο αυτα καρατησα 
- Η ΚΡΥΦΗ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΕΙΜΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΙΜΙΑ!! 
Ολοι ξεραμε αυτο που ακουστικε στα Μ.Μ.Ε. <<νεκρη απο ισχυρη δωση ναρκωτικων>> στο COSMOPOLITAN  η 28χρονη Ναομι Παρι μια απο τις πιο στενες φιλες της Έιμι Γουάινχαουζ μιλαει για πρωτη φορα για τη φιλια τους αλλα και για τη διατροφικη διαταραχη της Έιμι... (σελ122-123)

Ακομα

- Γιατι φοβομαστε να δηλωσουμε ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ? (σελ 124-125)
- COSMO body love -COSMO care (σελ162-163)

ΕΣΥ ΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΑΥΤΟΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΑ??
ΤΙ ΚΡΑΤΗΣΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ??? ΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ??
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΝΕΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ BLOG 
                                 

                                                ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ POST ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου