Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015


             ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

 Γεια σας γεια σας! Τι κανετε κοριτσάκια μου πως είστε??? Πως τα περάσατε??? Εγώ συμπαθητικά οικογενειακά με αγαπημένα πρόσωπα δουλειά και διάβασμα!!! Σημερα θα μιλισουμε για τα αγαπημενα μου του δεκεμβριου!!!


Οι φωτογραφιες μου βγηκαν πολυ πολυ χαλιααα!! Ζητω συγνωμη!! :-( Οπως μπορουμε να διακρινουμε παιζουν αποκλιστικα οι αγαπημενες μου εταιριες ORIFLAME , RADIANT και ARTDECO.

Και ξεκιναμε!: Το Δεκεμβριο ασχολιθηκα αποκλειστικα με το μακιγιαζ μιας και ειναι η ειδικοτητα μου!!!

Ολες ξερουμε πως πριν απο το concealer πρεπει να βαζουμε μια κρεμα ματιων ειδικα αν ειναι σε μορφη stick.. Εγω προσωπικα επιλεγω την DE-PUFFING EYE CREAM της radiant η οποια ειναι καταλληλη για τους μαυρους κυκλους και τα πριξηματακια γυρω απο τα ματια... 

Το CONCEALER  που λατρεψα το περασμενο μηνα ηταν το EVERLASTING CONCEALER THE ONE  της ORIFLAME καλυπτει εξαιρετικα τους μαυρους κυκλους και ολες τις ατελειες του προσωπου!!! 

Και συνεχιζουμε με το matte CONTROL foundation απο τη κλασικη σειρα OB της Oriflame. Ειναι μοναδικο foundation ακρος καλυπτικο  και με την ειδικοτητα να κανει ματ το προσωπο και να περνει ολες τις γυαλαδες!!! Εξαιρετικο!! Δοκιμαστετο!! 

Γνωριζεται οτι στην ουσια την πουδρα σε ενα ολοκληρομενο μακιγιαζ τη χρησιμοποιουμαι για στεροποιησουμε το make up ??? Ναι ετσι ειναι!!! Γι αυτο δοκιμασα μια διαφανη πουδρα σε μορφη σκονης τη Studio Artist Loose Powder επισης απο τη σειρα OB της ORIFLAMEE

Για να φτιαξω τα κοψιματα επελεξα ενα  COSMO TOUCH προιον το οποιο με αφησε πραγματικα αφωνηη!!! Ειχε πανεμορφο χρωμα το οποιο ειχε και τη σωστη λαμψη. Αν γνωριζει καποια που μπορουμε να βρουμε τα συγκεκριμενα προιοντα ας με ενημερωσει!!!

Και το μακιγιαζ τελειωνει με ενα κραγιον το οποιο μυριζει κουφετο μυριζει ζαχαρη προκειτε για το  Art Couture Velvet Lipstck 660 της ARTDECO το οποιο δε βαρενει τα χειλη και εχει υπεροχη υφη!!!! 

Εσενα ποια ειναι τα αγαπημενα σου προιοντα για το μηνα Δεκεμβρη??? 
Φιλια πολλα!! 
Τα ξαναλεμε!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου